Supply Planner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om virksomheden

PRO-AUTOMATIC A/S er en moderne tavle-virksomhed med + 200 ansatte, der beskæftiger sig med procesautomatik og produktion af alle typer af el-tavler, fordelertavler, styretavler med relæteknik og PLC-styring.

PRO-AUTOMATIC A/S leverer både kundetilpassede løsninger, men udvikler også standardstyringer, hvor der stilles store krav til konkurrenceevnen både mht. teknologi og leveringssikkerhed. Vi er ofte involveret i opstarten og implementeringen af de færdige kontrol- og styretavler.

PRO-AUTOMATIC’s medarbejderne opdateres løbende med den nyeste viden inden for de enkelte fagområder. Vi arbejder mod at være så innovative som muligt. Dette gør os i stand til at levere nogle af de bedste produkter på markedet.

PRO-AUTOMATIC A/S produktion ligger i Holsted og råder i dag over et samlet produktionsareal på 12000 m2.

Pro-Automatic har en salgs- engineering- og serviceafdeling i Albertslund og Nørresundby for at tilbyde landsdækkende service og hurtigere responstid i hele landet.

Opgaven:

Du vil som Supply Planner blive en del af en afdeling på 11 mand, hvor der arbejdes med Lager, Planlægning og Logistik.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Disponering af komponenter til eltavleproduktion.
  • Disponering af hjælpematerialer til produktion.
  • Behovsberegninger af lagervarer samt oprettelse af kanban til produktion.
  • Opfølgning på leverancer/leverandører.
  • Håndtering af leverandør reklamationer.
  • Leverandøraftaler.
  • Opdatering af stamdata.
  • Indgå i ERP projekt omkring udvikling af lager og disponering.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Foretage disponering baseret på evaluering af styklister i samarbejde med teknikere.
  • Disponering af både direkte og indirekte materialer fra underleverandører ud fra stykliste primært på webplatforme.
  • Foretage analyser af komponentbehov og lave disponering ud fra dem.
  • Opfølgning på leverancer og håndtere afvigelser (antal, type, leveringstid etc.)
  • Håndtere reklamationer med leverandører.
  • Kontakt til leverandører med henblik på opfølgning af leveringstider, udsatte leverancer samt opdatere på styklister/ERP
  • Indgå i ERP projekt på områderne leverandør/indkøb/lager
  • Hjælpe med administrative opgaver i Supply Chain.

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og/eller baggrund inden for Supply Chain og/eller Indkøb, samt er struktureret i håndtering af opgaverne. Du har:

  • Supply Planner/Indkøbserfaring, gerne fra en ordreproducerende virksomhed eller grossistvirksomhed
  • God IT-egenskaber.
  • Kendskab til Business Central eller lignende ERP-systemer er en fordel.
  • Grundlæggende kendskab til virksomhedsdrift, planlægning, disponering, ordrebekræftelser, forsendelser, kreditor faktura mm.
  • Solide analytiske egenskaber
  • Taler/skriver dansk og engelsk

Personlige kvalifikationer:

  • Høj grad af struktur og trives med repetitive opgaver.
  • Følger en opgave til dørs.
  • Kan håndtere en omskiftelig og dynamisk hverdag hvor afbrydelser og omstillinger er en nødvendighed.
  • Ser det som en spændende udfordring at være med til at digitalisere manuelle processer.
  • Du er nysgerrig, imødekommende og har gode samarbejdsevner.

Virksomheden tilbyder dig:

  • Et udfordrende og selvstændigt job.
  • En økonomisk sund virksomhed i vækst med dygtige og inspirerende kollegaer.
  • Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt.
  • Et fleksibelt og åbent arbejdsmiljø.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

PRO-AUTOMATIC, Søndermarken, 6670 Holsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990126

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet