BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om virksomheden
PRO-AUTOMATIC A/S er en moderne tavle-virksomhed med + 200 ansatte, der beskæftiger sig med procesautomatik og produktion af alle typer af el-tavler, fordelertavler, styretavler med relæteknik og PLC-styring.
PRO-AUTOMATIC A/S leverer både kundetilpassede løsninger, men udvikler også standardstyringer, hvor der stilles store krav til konkurrenceevnen både mht. teknologi og leveringssikkerhed. Vi er ofte involveret i opstarten og implementeringen af de færdige kontrol- og styretavler.
PRO-AUTOMATIC’s medarbejderne opdateres løbende med den nyeste viden inden for de enkelte fagområder. Vi arbejder mod at være så innovative som muligt. Dette gør os i stand til at levere nogle af de bedste produkter på markedet.
PRO-AUTOMATIC A/S produktion ligger i Holsted og råder i dag over et samlet produktionsareal på 12000 m2.
Pro-Automatic har en salgs- engineering- og serviceafdeling i Albertslund og Nørresundby for at tilbyde landsdækkende service og hurtigere responstid i hele landet.
Opgaven:
Du vil som Supply Planner blive en del af en afdeling på 11 mand, hvor der arbejdes med Lager, Planlægning og Logistik.
Dine primære ansvarsområder vil være:
- Disponering af komponenter til eltavleproduktion.
- Disponering af hjælpematerialer til produktion.
- Behovsberegninger af lagervarer samt oprettelse af kanban til produktion.
- Opfølgning på leverancer/leverandører.
- Håndtering af leverandør reklamationer.
- Leverandøraftaler.
- Opdatering af stamdata.
- Indgå i ERP projekt omkring udvikling af lager og disponering.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Foretage disponering baseret på evaluering af styklister i samarbejde med teknikere.
- Disponering af både direkte og indirekte materialer fra underleverandører ud fra stykliste primært på webplatforme.
- Foretage analyser af komponentbehov og lave disponering ud fra dem.
- Opfølgning på leverancer og håndtere afvigelser (antal, type, leveringstid etc.)
- Håndtere reklamationer med leverandører.
- Kontakt til leverandører med henblik på opfølgning af leveringstider, udsatte leverancer samt opdatere på styklister/ERP
- Indgå i ERP projekt på områderne leverandør/indkøb/lager
- Hjælpe med administrative opgaver i Supply Chain.
Faglige kvalifikationer:
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og/eller baggrund inden for Supply Chain og/eller Indkøb, samt er struktureret i håndtering af opgaverne. Du har:
- Supply Planner/Indkøbserfaring, gerne fra en ordreproducerende virksomhed eller grossistvirksomhed
- God IT-egenskaber.
- Kendskab til Business Central eller lignende ERP-systemer er en fordel.
- Grundlæggende kendskab til virksomhedsdrift, planlægning, disponering, ordrebekræftelser, forsendelser, kreditor faktura mm.
- Solide analytiske egenskaber
- Taler/skriver dansk og engelsk
Personlige kvalifikationer:
- Høj grad af struktur og trives med repetitive opgaver.
- Følger en opgave til dørs.
- Kan håndtere en omskiftelig og dynamisk hverdag hvor afbrydelser og omstillinger er en nødvendighed.
- Ser det som en spændende udfordring at være med til at digitalisere manuelle processer.
- Du er nysgerrig, imødekommende og har gode samarbejdsevner.
Virksomheden tilbyder dig:
- Et udfordrende og selvstændigt job.
- En økonomisk sund virksomhed i vækst med dygtige og inspirerende kollegaer.
- Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt.
- Et fleksibelt og åbent arbejdsmiljø.
Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PRO-AUTOMATIC, Søndermarken, 6670 Holsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990126