Resource Planner

Profilbillede
dato

Er du på udkig efter et fleksibelt arbejdsliv med større balance mellem fritid og arbejde? Så er du måske vores nye Resource Planner inden for service af eltavler?

Som Resource Planner hos Pro-Automatic A/S, bliver dit primære job at håndtere diverse administrative opgaver i vores serviceafdeling inden for eltavler. Du skal planlægge og koordinere serviceteknikernes arbejde ud fra de ordrer, der kommer ind pr. mail eller telefon. Din planlægning skal være med til at sikre en god service og support til vores kunder. Der er kolleger i teamet, der tager ansvar for de mere tekniske krævende opgaver.

I rollen som Resource Planner bliver du en del af en landsdækkende serviceorganisation med reference til servicelederen. Du får base på hovedkontoret i Holsted og kommer derfor ikke til at stå alene. Et dynamisk team af kolleger tager medansvar for, at du får en god indkøring. Afdelingen er voksende, så du kan også se frem til flere kolleger i fremtiden.

Dine arbejdsopgaver

  • Besvarelse af kundehenvendelser, både opkald og mails
  • Oprettelse af service- og reservedelsordrer i relevante IT-systemer bl.a. Business Central og time­ sagsstyringssystem
  • Ordrebooking, planlægning, koordinering og fakturering af service- og reservedelsordrer i samarbejde med kolleger
  • Diverse administrative opgaver i forbindelse med serviceopgaver
  • Løbende bidrage med input til optimering af arbejdsgange og processer

Dine kvalifikationer

  • Erfaring fra lignende job som
  • Omstillingsparat og kan holde overblik over mange forskellige opgaver på en gang
  • Stærk inden for planlægning, kundedialog og prioritering
  • Positiv indstilling og går til dagens opgaver med krumhals
  • Trives med daglige deadlines som løses i fællesskab i et stort team
  • Arbejder selvstændigt, systematisk og struktureret
  • Behersker Microsoft Office på brugerniveau
  • Har en god forståelse for betydningen af god kommunikation, og behersker dette både skriftligt og mundtligt på dansk

Vi tilbyder

Et job, hvor du får væsentlig indflydelse på PRO-AUTOMATIC’s fremtidige succes indenfor tavleservice.

  • Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og gode muligheder for udvikling af dine kompetencer
  • Grundig oplæring og fleksible arbejdstider
  • En virksomhed i vækst med dygtige og inspirerende kolleger
  • Arbejdet foregår i et fleksibelt og åbent miljø
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode kolleger, et højt fagligt niveau samt en uformel kultur med korte beslutningsveje
  • Attraktive personalegoder, f.eks. personalearrangementer, sundhedstorsikring, kantine- og pensionsordning

Om virksomheden

PRO-AUTOMATIC A/S er en moderne tavle-virksomhed med + 200 ansatte, der beskæftiger sig med procesautomatik og produktion af alle typer af el-tavler, fordelertavler, styretavler med relæteknik og PLC-styring.

PRO-AUTOMATIC A/S leverer både kundetilpassede løsninger, men udvikler også standardstyringer, hvor der stilles store krav til konkurrenceevnen både mht. teknologi og leveringssikkerhed. Vi er ofte involveret i opstarten og implementeringen af de færdige kontrol- og styretavler.

PRO-AUTOMATIC’s medarbejderne opdateres løbende med den nyeste viden inden for de enkelte fagområder. Vi arbejder mod at være så innovative som muligt. Dette gør os i stand til at levere nogle af de bedste produkter på markedet.

PRO-AUTOMATIC A/S produktion ligger i Holsted og råder i dag over et samlet produktionsareal på 12000 m2.

Pro-Automatic har en salgs- engineering- og serviceafdeling i Albertslund og Nørresundby for at tilbyde landsdækkende service og hurtigere responstid i hele landet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PRO-AUTOMATIC, Søndermarken, 6670 Holsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021538

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet