BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Masterdata - Digital transformation - Business Central - Dynamics 365 - Power BI Fremtidssikring - Fremtidens IT i Pro-Automatisk kræver forandringer.
Det er strategisk besluttet, at Pro Automatic A/S aktivt skal understøttes af integrerede IT-systemer på tværs af organisationen fra salg, projektering og indkøb til produktion, test, levering og efterkalkulation.
Kan du se dig selv stå i spiden for denne transformationen af Pro-Automatic's Masterdata fra selvstændige dataøer til ét overordnet datalandskab, hvor alle medarbejdere fra salg, projektering, indkøb, planlægning og produktion arbejder ud fra de samme Masterdata. Omdrejningspunktet vil være Business Central med en lang række snitflader ind til organisationens øvrige softwareprodukter. Dagligdagen er præget af fokus på vækst, drift og kunden, så det er vigtigt, at du har øje for samarbejde, træning og uddannelse af dine kolleger og kan understøtte hverdagen på digitaliseringsrejsen.
Opgaven:
Du vil som Master Data Ansvarlig blive en del af IT-afdelingen, hvor dit primære ansvarsområde vil være Dataindsamling, -bearbejdelse og -vedligeholdelse for Pro-Automatic og datterselskaber.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Problemløsning: Vær go-to-person for alle brugere af masterdata og Identifikation og løsning af eventuelle problemer eller fejl i forbindelse med data, herunder fejl i dataimport, inkonsistens eller manglende data. Ad hoc-opgaver i Master Data & Support
- Dataindsamling og -vedligeholdelse: Oprettelse af produktdata i ERP-systemet og eller tegne systemer
- Datakvalitetssikring & standardisering: Sikring af at data er nøjagtige, komplette og ensartede på tværs af forskellige systemer og databaser. Vedligeholdelse af standarder for dataformater, kodning, terminologi osv., for at sikre konsistens og sammenlignelighed af data.
- Produktrelationer: Forståelse af nye varers rolle og etablering af relationer til eksisterende varer som alternativer eller tilbehør. Konfiguration og vedligeholdelse af datastrukturer og hierarkier for at sikre korrekt tilgængelighed af data.
- Rapportering, analyse og forbedring: vedligeholde i de eksisterende stamdata, hvor det er nødvendigt for at sikre overensstemmelse med markedets krav til vores produkter. Deltagelse i udvikling af processer, der optimerer afdelingernes arbejde med stamdata. Samarbejde med personer på tværs af forskellige funktioner i organisationen for at forstå deres datakrav og sikre, at masterdata understøtter deres behov. Identifikation og implementering af bedre processer og systemer i forhold til masterdata
- Integrationsstyring: Sikring af, at data integreres korrekt og effektivt på tværs af forskellige systemer og platforme. Overvågning af snitflader mellem systemer:
- Tegne systemer og ERP system
- EDI og ERP system
- mv
Faglige kvalifikationer:
For at komme i betragtning til stillingen, har/er du:
- Minimum 3-5 års erfaring med masterdatastyring eller bred erfaring i Business Central og dens produktunivers.
- Erfaring fra en handels- eller produktionsvirksomhed og de relaterede data nødvendige for disponering af råvarer og produktionsordrer.
- Fortrolig med vareoprettelse, rette fejl i stamdata, udvikle og vedligeholde datakvalitetsrapporter.
- Stærke kommunikationsevner mhp. at agere vigtigt bindeled mellem leverandører, salgs- og projekteringsafdelinger og andre interne afdelinger for henvendelser omkring varedata.
- Erfaring med brugen af Office pakken, herunder Outlook, PowerPoint, Word, Excel og Teams.
- Kendskab til PowerBI - gerne operationelt.
- Kendskab til masterdatanøglesystemer som MDM, ERP eller PIM.
- Et koncern mindset, solidt kendskab til forretningsprocesser og tværgående data anvendelse .
- Dansk og engelsk såvel mundtligt som skriftligt på et højt niveau.
Personlige kvalifikationer:
- Høj grad af struktur og trives med repetitive opgaver.
- Følger en opgave til dørs.
- Gode analytiske kompetencer, og du kan gennemskue og løse komplekse problemstillinger.
- En systematisk arbejdstilgang med et stort fokus på detaljen, som sikrer høj kvalitet i din opgaveløsning.
- Evnen til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket over mange opgaver på samme tid, uden at miste fokus og samtidig afslutte opgaverne inden for rette tid.
- Du er samarbejdsvillig og fleksibel i din tilgang til processen.
Virksomheden tilbyder dig:
- Et udfordrende og selvstændigt job.
- En økonomisk sund arbejdsplads i vækst med dygtige og inspirerende kollegaer.
- Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt.
- Kantineordning.
- Et fleksibelt og åbent arbejdsmiljø.
Om virksomheden
PRO-AUTOMATIC A/S er en moderne tavle-virksomhed med + 200 ansatte, der beskæftiger sig med procesautomatik og produktion af alle typer af el-tavler, fordelertavler, styretavler med relæteknik og PLC-styring.
PRO-AUTOMATIC A/S leverer både kundetilpassede løsninger, men udvikler også standardstyringer, hvor der stilles store krav til konkurrenceevnen både mht. teknologi og leveringssikkerhed. Vi er ofte involveret i opstarten og implementeringen af de færdige kontrol- og styretavler.
PRO-AUTOMATIC’s medarbejderne opdateres løbende med den nyeste viden inden for de enkelte fagområder. Vi arbejder mod at være så innovative som muligt. Dette gør os i stand til at levere nogle af de bedste produkter på markedet.
PRO-AUTOMATIC A/S produktion ligger i Holsted og råder i dag over et samlet produktionsareal på 12000 m2.
Pro-Automatic har en salgs- engineering- og serviceafdeling i Albertslund og Nørresundby for at tilbyde landsdækkende service og hurtigere responstid i hele landet.
Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PRO-AUTOMATIC, Søndermarken, 6670 Holsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988648