Fugttekniker til skadeservice i Syddanmark

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om virksomheden / jobbet:

For virksomhed søger vi en ny kollega, en fugttekniker, til afdelingen i Syddanmark, hvor du varetager opgaverne i distriktet som denne afdeling dækker. Afdelingen ligger i Holsted og dækker Syddanmark. Du får nogle rigtig gode kolleger i et rigtig godt arbejdsmiljø, der glæder sig til at tage imod dig.

Din hverdag vil være meget alsidig og du kommer til at varetage opgaver vedr. vandskader. I det daglige virke vil du være en del af opgaveløsningen, hvor du er ude og udbedre skaderne i dit distrikt, nogle gange er du alene på opgaver andre gange sammen med kolleger, samt i dialog med kunder og forsikringsselskaber, planlægning, fugtteknik samt rapporteringsopgaver til forsikringsbranchen m.m.

Din hverdag vil være fleksibel i et vist omfang med mulighed for tilrettet mødetider, dog min. 37 timer pr. uge, så du skal være indstillet på, at der kan være nogle "skæve" tider ind imellem, for når uheldet er ude, så er det dig, der rykker ud. I perioder kan der forekomme overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig. Ligeledes vil der også være en vagtordning.

Du vil blive ansat i en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og der er gode oplærings- og uddannelsesmuligheder – engagerede og passionerede medarbejdere har stor mulighed for faglig og personlig udvikling.

Om dig:

Din baggrund kan være mange, måske har du en baggrund/uddannelse inden for håndværk som f.eks. tømrer, murer, smed eller lignende eller måske har du bare hænderne skruet rigtigt på og ved, hvordan en bygning er skruet sammen.

Det er ikke et krav, at du har erfaring fra branchen, du vil blive oplært i skadeservice.

Det er vigtigt du er struktureret, da en stor del af arbejdet også er koordinering af opgaver, og oplysninger, der skal indberettes til myndigheder, rapporteringsopgaver til forsikringsbranchen og lignende

Du behersker IT på et godt plan, da jobbet også har administrative opgaver som f.eks. dokumentere og taste via computer og iPads, indberetninger, taksering via teams m.m.

Derudover:

  • Du er kundeorienteret og serviceminded.
  • Du tager ansvar for dit arbejde.
  • Du har kørekort
  • Du taler og skriver dansk.

Løn er efter kvalifikationer

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dorthe Holmberg, tlf. 22157156.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948964

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet