BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at blive en del af et kompetent team, som sammen skaber gode resultater, og hvor der er plads til et godt grin - også når det går stærkt? Kan du holde fokus? Har du et digitalt mindset? Så er stillingen som Financial Controller hos os måske noget for dig.
Om stillingen
Vi tilbyder en spændende og udviklende stilling som Financial Controller i en international designvirksomhed. Vi indretter og leverer inventar til biblioteker over det meste af verden. Vi er den største virksomhed inden for vores område og er via vores ejere noteret på børsen i Stockholm. Du bliver en del af et Shared Service Center, der dagligt supporterer gruppens 7 selskaber og sikrer valide tal til landechefer samt direktion.
Dine primære opgaver
- Aktiv deltager i implementering af nyt ERP-system
- Driftsøkonomiske analyser
- Sparringspartner til økonomiassistenter
- Aktiv deltager i månedsrapportering
- Sikre compliance i forhold til moms, skat og lignende
- Løbende optimering af processer i samarbejde med hele organisationen
- I samarbejde med CFO’en ansvarlig for årlig revision i de 7 selskaber
- Deltager i budgetprocessen med CFO
- Der må påregnes 5-10 rejsedage årligt inden for gruppens europæiske selskaber
Kvalifikationer
- Det forventes, at du har minimum 3 års erfaring fra en lignende stilling med koncernrapportering og koncernstruktur fra en international virksomhed, alternativt har du gerne erfaring fra revisionsbranchen.
- Du er en proaktiv, talminded person, der involverer dig i opgaverne. Du er systematisk, har god forretnings- forståelse og er god til at analysere tal. Du bidrager også gerne med forslag og idéer til optimering af arbejdsrutiner og systemer.
- Det forventes, at du har en uddannelse som HD(R) eller lignende.
- Du er rutineret bruger af Excel og har erfaring med Navision eller andre ERP-systemer.
- Du behersker engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.
Vi tilbyder
- En selvstændig stilling i en international virksomhed i vækst med høj grad af ansvar, indflydelse og dermed mulighed for at præge fremtiden
- En attraktiv lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer
- Et godt team af engagerede kolleger i et kunde- orienterede arbejdsmiljø
- En økonomisk solid børsnoteret virksomhed med en fremtrædende markedsposition
Vi tilbyder en spændende stilling i et dynamisk miljø med et internationalt perspektiv. Løn efter kompetencer herunder pension og sundhedssikring m.m.
Stillingen er på 37 timer, og din arbejdsplads bliver i Holsted, som ligger 25 minutters kørsel fra både Esbjerg og Kolding. Her får du 45 nye kolleger.
Tiltrædelse
Snarest muligt. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og afholder løbende samtaler.
Send dit CV til Kim Frandsen, Skelmose på kf@skelmose.eu.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim på 60148043.
Lammhults Biblioteksdesign indretter biblioteker over hele verden og er førende indenfor levering af biblioteksinventar. Med selskaber i 7 europæiske lande og et internationalt forhandlernetværk har virksomheden sat sit præg på utallige biblioteker i verden. Virksomheden udvikler og markedsfører designmøbler og -udstyr til biblioteker og andre miljøer inden for informations- og uddannelsessektoren. Med webshops i 6 lande sikres biblioteker desuden nem adgang til udvalgte biblioteksmøbler og andet tilbehør.
Læs mere på www.bci.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skelmose ApS, Porsholtparken, 6740 Bramming
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962463