Økonomiassistent med internationalt ansvar hos Lammhults Biblioteksdesign A/S i Holsted

Profilbillede
dato

Vil du være en del af en velfungerende og dynamisk økonomiafdeling, der har ansvaret for regnskabsudarbejdelsen for 6 selskaber i både Danmark og andre europæiske lande? Er du en holdspiller med en detaljeorienteret tankegang? Hvis du har lyst til at arbejde i en afdeling, der er kendetegnet ved høj faglighed, et stærkt fællesskab og en international dimension, så er denne stilling måske noget for dig. Så grib muligheden - og bliv en del af Lammhults Biblioteksdesign A/S!

Om jobbet

Bogføring og regnskabsudarbejdelse for både Lammhults Biblioteksdesign A/S samt 5 andre selskaber beliggende i hhv. Belgien, Frankrig, Storbritannien, Sverige og Tyskland er samlet i Holsted, hvor der i alt er ca. 40 medarbejdere. Som økonomiassistent bliver du derfor en vigtig ressource i økonomiafdelingen, hvor du bliver tovholder på en lang række opgaver. Du bliver en del af virksomhedens økonomiafdeling, hvor du får 5 gode og kompetente kollegaer, og du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, herunder bl.a.

  • finans-, debitor- og kreditorbogholderi
  • anlægskartotek
  • medvirke ved udarbejdelse af månedsrapportering
  • bogføring af rejseafregninger og Mastercard
  • deltagelse i klargøring af materialer til revisor
  • assistance/backup vedr. lønadministration for funktionærer i det danske selskab
  • diverse ad hoc-opgaver relateret til økonomifunktionen.

Du kommer til at varetage bogholderiet for selskaberne i hhv. Danmark og Sverige. 

Systemmæssigt arbejdes der med NAV 2009 BC, MS Office-pakken og lønsystemet Intect.

Om Lammhults Biblioteksdesign A/S

Som en del af den svenske koncern Lammhults Design Group, skaber Lammhults Biblioteksdesign A/S dynamiske og prisvindende designløsninger til både biblioteker og offentlige rum, med fokus på at opfylde individuelle krav til funktion og æstetik. Lammhults Biblioteksdesign A/S arbejder tæt sammen med lokalsamfund for at skabe smukke, funktionelle rum, der inviterer til læring, afslapning og leg. Virksomheden har mange års erfaring i biblioteksindretning og er kendt for sine stærke kunderelationer og engagement i at skabe inspirerende miljøer. Se mere om virksomheden her. 

Dine faglige og personlige kvalifikationer

Vi lægger vægt på, at du er detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget arbejde. Derfor er det vigtigt, at du arbejder struktureret, selvstændigt og med en serviceminded tilgang, hvor du lægger stor vægt på at sikre, at alle detaljer er på plads. Du er samtidig fleksibel i dit arbejde, både med dine egne opgaver og i samarbejdet med kollegaer, og du bidrager til en positiv atmosfære med dit gode humør.

Herudover ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer og erfaring:

  • minimum 5 års erfaring som økonomiassistent, bogholder eller lignende
  • du er vedholdende, struktureret og fokuseret på at få afsluttet påbegyndte opgaver
  • som person er du smilende, positiv og teamorienteret
  • en god regnskabsforståelse samt flair for tal og IT
  • gode kommunikationsevner i dansk - både i skrift og tale
  • du behersker engelsk på et fornuftigt niveau.

Hos Lammhults Biblioteksdesign A/S får du

Du bliver en del af en spændende udvikling i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, gode kollegaer, og hvor kulturen er uformel. 

Herudover tilbydes du:

  • en grundig oplæring og introduktion, der klæder dig på til jobbet
  • et spændende job med personlig og faglig udvikling, hvor du har mulighed for at påvirke egne opgaver og bidrage til stillingens udvikling
  • den ugentlige arbejdstid er 37 timer med mulighed for fleksibilitet i din arbejdsdag ift. hjemmearbejdsdage
  • gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer, samt flere personalegoder.   

Kan du se mulighederne, og har du spørgsmål? Så lad os starte dialogen

Har du spørgsmål omkring jobbet og ansættelsesforhold, er du meget velkommen til at kontakte Tonny Lang, Lang Partners, pr. mail: tl@langpartners.dk eller pr. telefon 60 888 444.

Ansøgning - vi glæder os til at høre fra dig

Hvis dette job har vakt din interesse, så opfordrer vi dig til at uploade dit CV og evt. ansøgning via ANSØG-knappen. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lang Partners ApS, Torvet, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125046

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet